POTREBUJETE PORADIŤ?

777 630 306

rentex@seznam.cz

Po - Ne 8.00 - 17.00

Poškodená zásielka

Kupujúci je povinný bezprostredne pri dodaní prekontrolovať spolu s dopravcoom stav zásielky (počet balíkov, príp. poškodenie krabice) podľa priloženého prepravného listu. Kupujúci má právo odmietnuť prevzatie neúplnej alebo poškodenej zásielky. 

UPS

Tovar je v plnej výške poistený, je však nutné ho skontrolovať pri prevzatí od prepravcu. Neskoršie reklamácie prepravca UPS neuznáva. Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo je porušená originálna páska Alza.cz, tovar od prepravcu neprevezmite a informujte nás na e-mail : rentex@seznam.cz. Prepravcovia sú však veľmi spoľahliví, ide o mizivé percento reklamácií. V prípade potreby neváhajte využiť zákaznícku linku spoločnosti UPS (02) 16 160. V prípade, že poškodenie obsahu zásielky zistíte po jeho prevzatí, je nutné do 24 hodín zaslať vypísanú reklamáciu na adresu : rentex@seznam.cz.  

… ste si prevzali tovar osobne a napriek tomu ste doma zistili, že je mechanicky poškodený
Vzhľadom k dlhej ceste, ktorou k Vám tovar musel doraziť, sa to bohužiaľ môže stať. Aby sme však mohli takúto reklamáciu riešiť, je bezpodmienečne nutné písomne oznámiť túto skutočnosť na rentex@seznam.cz, a to v daný pracovný deň.

Dárky